image image image image image image image
Основне про акцію
Скільки триває акція «Мільйон на мрію»?
Ти маєш можливість взяти участь в акції й отримати шанс виграти мільйон на мрію з 20 травня до 31 серпня 2019 року включно.
Де шукати акційний код?

Промокод розміщений на внутрішній частині упаковок морозива з позначкою «Акція “Мільйон на мрію”».

Нагадаємо, що акційними є чотири позиції морозива «Рудь»:

  • «100 % морозиво» у вафельному стаканчику;
  • «Супершоколад» у вафельному стаканчику;
  • ескімо «Ескімо № 1»;
  • ескімо «Супершоколад».
Я ввожу правильну комбінацію, але код не реєструється. Що робити?

Переконайся, що:

  • ти вводиш код точно з акційної упаковки морозива «Рудь»;
  • це 8-значний код саме із внутрішньої частини упаковки;
  • у введеному коді немає пробілів, а літери латинського алфавіту — у верхньому регістрі (якщо вводиш код у SMS-редакторі).
Скільки разів можна зареєструвати один і той самий код?
Один і той же акційний код можна зареєструвати для участі в акції лише один раз.
Яку кількість кодів можна зареєструвати протягом дня?
Щодня ти можеш зареєструвати не більше 20 кодів.
Скільки кодів можна зареєструвати протягом періоду акції?

Стільки, скільки морозива подужаєш з’їсти! ;)

Адже загальна кількість промокодів, які можна зареєструвати для участі в акції, не обмежена.

Що, коли код на упаковці погано видно?

Якщо код на акційній упаковці пошкоджений чи нерозбірливий, повідом нам про це у листі на електронну адресу promo@rud.ua: швидко зробити це можна за допомогою форми внизу сторінки.

Або зателефонуй на гарячу лінію за номером 0 800 50 11 99. Вона працює без вихідних протягом усього періоду проведення акції з 08:30 до 22:30. Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні.

І зберігай акційну упаковку з кодом: для вирішення проблеми нам може знадобитися її фото або скан-копія.

Чи потрібно зберігати акційні упаковки морозива після реєстрації кодів?

Так, потрібно. Вони знадобляться, якщо ти:

  • виграєш щотижневий, щомісячний або головний приз: бо лише так ми переконаємося, що ти справді для цього смакував морозиво «Рудь»; :)
  • будеш помилково заблокований;
  • випадково зареєструєш код, який уже зареєстрував інший учасник акції.
Як збільшити шанси на перемогу?

З’їсти якнайбільше найсмачнішого морозива «Рудь» з позначкою «Акція “Мільйон на мрію”» і зареєструвати якнайбільше промокодів!

Сподіваємося, серед акційного морозива є твоє улюблене:

  • «100 % морозиво» у вафельному стаканчику;
  • «Супершоколад» у вафельному стаканчику;
  • ескімо «Ескімо № 1»;
  • ескімо «Супершоколад».
Тут немає запитання, яке мене цікавить. Куди звертатися?

Спробуй знайти відповідь на сторінці «Офіційні правила акції».

Або напиши нам на електронну адресу promo@rud.ua чи відправ повідомлення за допомогою форми внизу цієї сторінки.

Також можеш зателефонувати на гарячу лінію за номером 0 800 50 11 99. Вона працює без вихідних протягом усього періоду проведення акції з 08:30 до 22:30. Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні.

Особистий кабінет і персональні дані
Навіщо мені особистий кабінет на promo.rud.ua?

Зареєструвавшись на сайті, у тебе з’явиться особистий кабінет, де можна:

  • реєструвати акційні коди;
  • стежити за кількістю зареєстрованих кодів;
  • бачити виграні призи.
Чому я маю вводити персональні дані?

Твої персональні дані потрібні нам для того, щоб:

  • формувати базу даних для розіграшів;
  • повідомляти про перемогу;
  • перераховувати грошовий приз — 50 гривень на мобільний рахунок;
  • надсилати новий пароль до особистого кабінету, якщо раптом ти його забудеш.
Я не пам’ятаю пароль до особистого кабінету. Що робити?

При вході в особистий кабінет натисни на покликання «Не можу пригадати пароль». А далі введи номер телефону, що використовуєш як логін, — і ми згенеруємо для тебе новий пароль. Ти отримаєш його миттєво в SMS або в електронному листі.

Чому зареєстрований код не відображається у списку моїх кодів в особистому кабінеті?

Можливо, система ще не оновила дані. Зачекай 10 хвилин — і перезавантаж сторінку.

Якщо код у списку не з’являється, напиши нам про це на електронну адресу promo@rud.ua чи відправ повідомлення за допомогою форми внизу цієї сторінки.

Або зателефонуй на гарячу лінію за номером 0 800 50 11 99. Вона працює без вихідних протягом усього періоду проведення акції з 08:30 до 22:30. Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні.

Реєстрація акційних кодів на сайті
Як зареєструвати код на сайті?

Для цього найперше потрібно зареєструватися на promo.rud.ua, аби в тебе з’явився особистий кабінет.

Після — ти зможеш скористатися відповідною кнопкою і зареєструвати акційний код.

Чи можу я зареєструвати код без створення облікового запису?

Ні. Щоб стати учасником акції, потрібно обов’язково зареєструватися на сайті.

Реєстрація акційних кодів через SMS
Як зареєструвати код через SMS?

Просто надішли знайдений промокод у SMS-повідомленні на короткий номер 4647.

Уводь код ретельно: зверни увагу, що він складається з цифр і літер латинського алфавіту верхнього регістру (великих).

І пам’ятай, що в SMS має бути лише код — без жодної іншої інформації чи додаткових символів.

Яка вартість SMS?

Вартість відправки SMS для абонентів усіх національних GSM-операторів становить 0,94 гривні.

Скільки кодів можна відправити в одному SMS?

Одне SMS-повідомлення може містити не більше одного унікального коду.

Як я зрозумію, що код, відправлений у SMS, точно зареєстрований?

У відповідь на реєстрацію унікального коду через SMS ми надішлемо тобі протягом доби повідомлення про підтвердження реєстрації або відмову в ній.

Я отримав у відповідь SMS, що код уже зареєстрований. Як бути?

Повідом нам про це у листі на електронну адресу promo@rud.ua: швидко зробити це можна за допомогою форми внизу сторінки.

Або зателефонуй на гарячу лінію за номером 0 800 50 11 99. Вона працює без вихідних протягом усього періоду проведення акції з 08:30 до 22:30. Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні.

І зберігай акційну упаковку з кодом: для вирішення проблеми нам може знадобитися її фото або скан-копія.

Як накопичувати коди, зареєстровані через SMS і на сайті, на одному рахунку?

Хочеш, аби всі зареєстровані коди накопичувалися на твоєму рахунку, незалежно від способу реєстрації?

Тоді використовуй для реєстрації на сайті та для надсилання кодів через SMS один і той самий номер телефону.

Спроба реєстрування неправильних кодів
Чому введений на сайті / відправлений у SMS код — неправильний?

Ми не враховуємо та не реєструємо:

  • вигадані коди;
  • коди, введені з помилками;
  • коди, які вже були зареєстровані в акції (тобою чи іншими учасниками акції);
  • коди, зареєстровані після закінчення періоду проведення акції — пізніше ніж о 23:59 31 серпня 2019 року.
Що, коли я кілька разів уведу / відправлю в SMS неправильний код?

Якщо п’ять разів поспіль ти відправиш помилкову комбінацію в SMS на номер 4647 або намагатимешся ввести неправильний код на promo.rud.ua, ми змушені будемо заблокувати тебе на добу.

Три такі блокування — привід заблокувати учасника на весь період проведення акції. :(

Розіграш призів і визначення переможців
Хто бере участь у щоденному розіграші?

Для проведення щоденного розіграшу ми формуємо базу даних із номерів мобільних телефонів тих учасників акції, що зареєстрували один і більше кодів.

І випадковим чином визначаємо серед цієї бази 100 акційних кодів, власники яких отримують поповнення мобільного рахунку на 50 гривень.

Щоразу для щоденного розіграшу формується нова база даних. Це означає, що для участі в кожному наступному щоденному розіграші потрібно реєструвати новий промокод.

Коли проходять щоденні розіграші?

Кожного дня о 12:00 протягом періоду дії акції — з 20 травня до 31 серпня 2019 року включно.

Останній щоденний розіграш відбудеться 31 серпня 2019 року.

Хто бере участь у щотижневому розіграші?

Для проведення щотижневого розіграшу ми формуємо базу даних із номерів мобільних телефонів учасників акції, що зареєстрували чотири та більше кодів.

І випадковим чином визначаємо серед цієї бази акційний код, власник якого стає переможцем і отримує грошовий приз у розмірі 20 000 гривень.

Для кожного щотижневого розіграшу формується своя база даних із нових кодів.

Промокод, який був визначений як виграшний у щотижневому розіграші, виключається із бази даних та не бере участі в будь-якому наступному щоденному, щотижневому, щомісячному розіграші та розіграші головного призу.

Коли проходять щотижневі розіграші?

Ми проводимо щотижневий розіграш щопонеділка о 12:10. Усього протягом періоду дії акції відбудеться 15 таких розіграшів.

Останній щотижневий розіграш відбудеться 26 серпня 2019 року.

Хто бере участь у щомісячному розіграші?

Для проведення щомісячного розіграшу ми формуємо базу даних із номерів мобільних телефонів учасників акції, що зареєстрували десять і більше кодів.

І випадковим чином визначаємо серед цієї бази акційний код, власник якого стає переможцем і отримує грошовий приз у розмірі 100 000 гривень.

Для кожного щомісячного розіграшу формується своя база даних із нових промокодів. А код, який був визначений як виграшний у щомісячному розіграші, виключається із бази даних і не бере участі в будь-якому наступному щоденному, щотижневому, щомісячному розіграші та розіграші головного призу.

Коли проходять щомісячні розіграші?

Усього протягом періоду дії акції відбудеться три щомісячні розіграші, які ми проведемо о 12:20:

  • 24 червня 2019 року;
  • 29 липня 2019 року;
  • 26 серпня 2019 року.
Хто бере участь у фінальному розіграші мільйона гривень?

Для проведення фінального розіграшу ми сформуємо базу даних із номерів мобільних телефонів учасників акції, що зареєстрували 20 і більше кодів.

І випадковим чином визначимо промокод, власник якого стане переможцем і отримає головний приз — 1 000 000 на здійснення мрії.

Коли відбудеться фінальний розіграш мільйона гривень?

Ми проведемо фінальний розіграш 2 вересня 2019 року о 15:00.

Повідомлення про перемогу та отримання призів
Як я дізнаюся про перемогу в розіграші?

Якщо ти станеш переможцем щоденного, щотижневого, щомісячного або головного розіграшу, ми обов’язково повідомимо тобі про це протягом трьох робочих днів за допомогою SMS-повідомлення. А після — зателефонуємо, щоб детально розказати про умови отримання призу. Тож будь на зв’язку протягом усього періоду дії акції! ;)

Крім цього, інформація про виграш з’явиться й у твоєму особистому кабінеті на promo.rud.ua.

Як швидко я отримаю поповнення мобільного рахунку в разі виграшу?

Якщо ти станеш переможцем щоденного розіграшу, ми поповнимо твій мобільний рахунок на 50 гривень протягом п'яти робочих днів.

Чи можу я замість поповнення мобільного рахунку отримати реальні гроші?

На жаль, ні. Ми не замінюємо приз у вигляді поповнення мобільного рахунку на грошовий еквівалент чи будь-який матеріальний подарунок.

Як і коли вручатимуть переможцям щотижневий, щомісячний та головний приз?

Ми надсилатимемо призи переможцям шляхом грошового переказу на їхні карткові рахунки протягом 14 днів після того, як отримаємо копії документів, зазначених у п. 6. 14 офіційних правил акції. Серед них, зокрема, — має бути копія акційної упаковки морозива із промокодом, який став виграшним.

Запитання до організатора акції
Запитання успішно надіслано! Ми розглянемо його і відповімо якнайшвидше.